24 april 2024

Hoe kan ik YouTube-weergaven effectief kopen?

Je moet ze bij een goede serviceprovider kopen om het effectief te doen. Ik koop ze bij likes-kopen.nl en ben heel blij met hun diensten. Het kopen van Youtube weergaven moet echter niet je enige strategie zijn en moet naast onderstaande tips worden ingezet:

Breid je abonneebestand uit

Als er een zekere manier is om je video’s een beetje boost te geven op YouTube, dan is het om abonnees te hebben. Een abonnee is iemand die elke keer dat je een nieuwe video uploadt, wordt gewaarschuwd met een e-mail en waarvan de waarde niet mag worden onderschat. Iemand die die toewijding aan jou toevertrouwt, is enorm en kanalen met een paar honderd abonnees zijn een geweldige manier om je mening te krijgen en als de video goed genoeg is, zou het organisch moeten worden verspreid van die paar honderd mensen naar vele anderen.

Tag en beschrijf je video correct

Hoewel Youtube in de loop der jaren alles heeft gedaan om het zoeken naar video’s te verbeteren, wordt het grootste deel van de zoekopdracht nog steeds gedaan met behulp van tekst en tags. Dit betekent dat je veel zorg moet besteden aan het invullen van je beschrijving en titel en ervoor moet zorgen dat je zoveel mogelijk relevante tags toevoegt. Vergeet niet dat YouTube na Google de op één na grootste zoekmachine ter wereld is en dat mensen nu op zoek kunnen zijn naar de inhoud van je video, dus zorg ervoor dat je ze alles geeft wat ze nodig hebben om het te vinden.

Thumbnails

Dit zijn de kleine afbeeldingen die verschijnen voordat je doorklikt naar een video. Je kunt selecteren welk beeld bij YouTube verschijnt nadat je video is geüpload en het is van cruciaal belang dat je iets selecteert dat mensen ertoe aanzet onmiddellijk te klikken. Houd er rekening mee dat wanneer mensen op YouTube zoeken, ze honderden resultaten te zien krijgen, zodat je video duidelijk zichtbaar moet zijn om ervoor te zorgen dat je video eruit springt.

Deel je video waar je maar kunt

Dit is een voor de hand liggende, maar er is een goede kans dat de meeste van je weergaven niet op YouTube zelf komen, maar meestal van websites van derden. Je moet de video zeker op je eigen website of blog hebben als dat relevant is en gebruik je sociale media-profielen zoals Facebook en Twitter om de video op gang te krijgen.

Maak links naar je video

Er zijn miljoenen video’s op internet die net zo goed, zo niet beter is dan wat je hebt geproduceerd, dus je zult eraan moeten werken en je video echt verspreiden. Het creëren van links en virtuele “signposts” naar je video zal de sleutel zijn. Je ziet bijvoorbeeld een kleine abonneerknop aan de rechterkant van de pagina, het YouTube-logo verschijnt op al je e-mailhandtekeningen en link via Facebook en Twitter en alle andere sociale media-profielen.

Laat video-reacties achter

Dit is er een die ongelooflijk goed werkt, maar het kost tijd om het te implementeren. In principe kan elke video die er is op YouTube videoreacties achterlaten (je ziet ze vaak onderaan de hoofdvideo). Je moet deze zelf als gebruiker indienen en als de eigenaar van de originele video denkt dat ze goed genoeg zijn, kunnen ze worden weergegeven als een videoreactie. Je zult handmatig video’s moeten doorlopen om plaatsen te vinden waar je video de kans krijgt om geaccepteerd te worden, maar het is een geweldige manier om video te krijgen voor mensen in jouw niche die duidelijk geïnteresseerd zijn in een vergelijkbare video en die misschien gewoon klikken tot de volgende. Nogmaals, als je de eerste stap hebt gevolgd om effectief te netwerken met andere YouTube-gebruikers, is de kans groot dat veel mensen je verzoeken om videoreacties accepteren.