24 oktober 2021

Zorg voor goede communicatie

Live chat service is een real-time customer engagement oplossing. Converteer meer bezoekers met chatsupportdiensten. Er is dan altijd de mogelijkheid om online met iemand in gesprek te gaan, zodat vragen kunnen worden beantwoord en problemen kunnen worden opgelost. Met een inbound callcenter hoef je je nooit meer zorgen te maken over gemiste oproepen van klanten.  Er is altijd iemand aan de lijn die jouw klanten op een prettige wijze te woord staat, die bij jouw klanten in de smaak zal vallen. 

Live chat service

De live chat service is de manier om een potentiële klant die twijfelt om te zetten in een kwalitatieve prospect. Gebleken is dat 63% van de bezoekers terugkeert naar een website die een live chat service biedt. Bovendien moet worden opgemerkt dat websites zonder een live chat service gemiddeld 35% tot 65% minder conversie hebben. Dankzij de live chatdienst worden de onzekerheden van de bezoekers weggenomen. Vraagtekens over producten of je bedrijf worden door hen verwijderd. Op die manier wordt onzekerheid omgezet in vertrouwen en worden je bezoekers meer betaalde en trouwe klanten. De live chat dienst verlaagt de drempel voor bezoekers om contact op te nemen met jouw bedrijf aanzienlijk. Bovendien ontvang je van elke live chat een verslag per e-mail. Ongeveer 60% van de online shoppers vindt dat live chat de beste manier is om met een bedrijf te communiceren. Je hebt de juiste pakketten voor je bedrijf. Je krijgt de live chat service voor 30 dagen gratis.

Inkomend callcenter

Met het inbound callcenter zullen professionele telefonistes je helpen de telefoon te beantwoorden. Het voordeel van het inbound callcenter is dat je persoonlijke operator je bedrijf kent. Je bent binnen 30 minuten aangesloten. Zij zijn ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Bovendien heb je geen contract, je abonnement op de telefoondienst kan dagelijks worden opgezegd. Bovendien heb je de mogelijkheid om het gebruik van een inbound callcenter gedurende 30 dagen gratis uit te proberen. Er is een pakket met de voordeligste tarieven voor elke ondernemer en elk bedrijf. Er zijn op maat gemaakte pakketten voor grote bedrijven of organisaties met specifieke eisen. In geval van nood, hoef je alleen maar telefonisch contact met hen op te nemen. Het inbound callcenter beantwoordt je telefoon op professionele wijze wanneer je maar wilt. Met deze dienst zou je nooit meer een klant mogen missen.